´

10 kilometers orientering

Publicerad 2010-09-30 10:38:15 i Allmänt

Vad tänker dom med? Jag som inte ens har GÅTT tio km? hur ska jag då kunna "springa" tio km och samtidigt läsa en karta? Nej- så fel!
Fick reda på det idag, hur sjukt låter det inte..
Tummen ner till JB's tre timmars lektioner!

Hur trött var man inte idag på en skala från 1-10? svar 10.5 men det var bara till att pallra sig upp ut sängen ändå!
Har svenska nu och sen kvart över åtta idag. Ingenting i mitt huvud stämmer idag, ingenting! Skönt att det är fredag imorgon, och skönt att det är träning ikväll? Ja det hade ju varit det om jag inte varit osäker på om Almir är sjuk eller inte.. Jag funderar ändå på att smita ner och ta ett eget pass, eller kanske hålla i ett eget pass med sjuorna som är med? Hm, kanske är värt det.. Men jag får se, jag måste träna på ett eller annat sätt idag i alla fall hur det blir får vi se. Jag måste ju förbränna pizzan jag åt igår..

BTW - visste ni att man måste gå 10 Km för att förbränna en pizza? Det är sjukt, 8km krävs det för att förbränna en hamburgare.. då skulle jag behöva gå i flera år för att förbränna alla donken besök! haha.
Undrar hur långt man går på ett år utan att stanna...

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-09-30 13:53:33

hahaha vilket jävla filosofi inlägg =D

tummen upp till vanliga lektioner

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela