´

åter igen uppe med den förbannade tuppen

Publicerad 2010-09-26 12:52:51 i Allmänt

Godmorgon på er allihop, säger jag som har varit vaken sen klockan tio.
Sov hos min fina bästavän inatt, lika mys som alltid. Somnade till wildboys på MTV. 
Vaknade mitt i natten av att hennes grannes katt kom in i hennes rum och hoppade upp i fönstret. Jag blir galen varje gång någon lämnar dörren öppen, fråga inte varför det bara blir så.

Vaknade lättare för att dörren var öppen och av att rebecca som i vanlig ordning sätter på tvn. Men vad gör väl det att stiga upp x antal timmar tidigare än vad man brukar?

Min långhelg är slut nu i alla fall, varit ledig från skolan sen i onsdags som de flesta av er redan vet. Så skönt har det varit, älskar JB's ledigheter! 

Jaha, vad händer idag? Ingen städning i alla fall för det fixades igår, ut och gå SKA jag tvinga mamma och pappa med ut på, annars blir jag väldigt arg och kinkig. Måste fixa det här nu, vill inte sluta som många andra, blö!
Fixa naglarna och håret måste göras om, blev inte så lyckat. Kanske slänger upp lite bilder från fotbollen igår, men bara kanske.

Hoppas ni får en finfin dag allihop!
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela