´

en god natts sömn!

Publicerad 2010-09-08 13:48:47 i Allmänt

Hej på er allihop, sitter just nu hos rebecca och förkylningen verkar vara lite bättre. Täppt i näsan och konstig röst bara men annars så!

Har lekt frisör på rebecca igen, råkade klippa av lite för mycket.. hehe sen måste jag säga att hon ser ut som en apa med riktigt feta ögonbryn (just nu) gulligt!

ska nog smita hem och äta någonting nu, är ritkgit hungrig.
Mamma och pappa är inte hemma fören sent ikväll så vad ska jag göra för mat?
Mamma föreslog donken, men nä jag vet inte.. vill ju försöka ändra min kost lite så det är ju inte världens bästa mat då kanske!
Men vi får se om jag orkar laga mat, eller om det blir snabbmat idag som jag sen får träna bort när jag blir frisk hehe.. tjockis!

Hör av mig senare, pöss

Kommentarer

Postat av: Sandra & Johanna

Publicerad 2010-09-08 16:44:27

(sv)Ja, dt är det!!



Kul att leka frisör!!



Kramar :D

Postat av: therese

Publicerad 2010-09-08 17:07:34

vad gör du?

Postat av: cattiseriksson

Publicerad 2010-09-08 17:45:50

Oj hoppas du kryar på dig du .. tycker så synd om dig, jag glömde nässprayen hemma idag när jag stack till jobbet och trodde seriöst jag skulle avlida, kunde inte andas :o



Kolla gjärna in kategoriens säljes eller gör ett inägg om detta, självklart länkar jag dig (:

Postat av: cattiseriksson

Publicerad 2010-09-08 18:25:47

hehe ja precis, det var as jobbigt :o



Kolla gjärna in kategoriens säljes eller gör ett inägg om detta, självklart länkar jag dig (: (lagt in nytt precis nu)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela