´

Underbart

Publicerad 2010-09-18 17:32:20 i Allmänt

Hallå mina finisar, hoppas att allt är fint med er idag!
Det fick inte bli mycket mer uppdatering igår eftersom att min fina prins kom hit. Mös massa, kollade på tv hela kvällen och lagade även mat. Åt dock ingen middag igår för jag var inte sugen på någonting. Mamma och pappa var inte hemma igår heller så det fick bli så. 
Somnade runt halv ett igår, älskar att somna bredvid den där pojken så man kan känna sig trygg.
Vaknade dock av att min dator sattes på mitt i natten.. vet inte hur det hände eller varför men läskigt var det.
Idag ska jag inte göra ett piss, jag orkar ingenting jag ska bara ligga i sängen och förse mig med ett glas cola..Har inte druckit det på länge nu faktiskt - stolt.

Nästa vecka börjar "mitt nya liv" med tanke på att jag ska börja gå ner i vikt, låter sjukt jag vet men - mitt liv så lev med det.

Har legat och kollat på 16 and pregnant hela dagen, ena mamman är ju helt sjuk och går ut varje kväll och tänker inte på sitt barn det minsta, det andra paret bråkar hela tiden och i det tredje paret så är det bara mamman som tar hand om barnet. Blir lite irriterad på sånt, men that's life!

Ska lägga mig i sängen och tänka på min prins lite nu tror jag, kanske behöver tänka på annat också? äsch!
ha det fint pluttisar!

Kommentarer

Postat av: Emelie Franzen

Publicerad 2010-09-18 20:41:27

Smid inga planer för din del nu bara unga flicka, haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela