´

bad

Publicerad 2011-04-03 18:00:56 i Allmänt

Hallå där ute i världen. Igår blev det inte mycket med bloggandet kände jag, inte mycket idag heller.
Igår låg vi inne hela kvällen och kollade på tv, Nelly sov som vanligt, inte så speciellt förvånande. Såg någon krokodil film höhö.
Somnade väl runt 2-3 tiden någon gång igår. Satt nere och åt lite med mamma och pappa. Mamma började mobba mig lite för när jag var liten. Jag var ju så fruktansvärt blyg när jag var liten. 

Vaknade första gången vid halv tio idag, sen somnade jag om. Vaknade någon gång vid elva tiden eller någonting av att victor la armen över mig, finns inget bättre på morgonen typ.
Han åkte hem vid tio i fyra så nelly och jag tog oss en liten promenix och pratade lite. Nu har vi färgat varandras hår så hon är i duschen just nu, morr typ? Hihi!
Imorgon ska jag vara på synundersökning vid klockan nio, så börjar skolan lite senare än vanligt skönt! Jag får världens ångest när jag tänker på skolan, ibland funderar jag starkt på att hoppa av skiten helt och hållet och börja jobba efter ett år och bara gå hemma men vi alla vet ju att det aldrig skulle fungera haha.
Dessutom skulle jag nog aldrig få för mig att hoppa av skolan när jag väl har gått ett år men aja.
Nu har jag ingenting mer viktigt att skriva.
Eller kanske, jag ska äta min första grillade köttbit för iår LOVELY!
Hörs någon gång! Haj
Sjukt sexy boyfriend jag har! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela