´

Bastu

Publicerad 2011-04-23 19:14:51 i Allmänt

Avslutar kvällen med en bastu tillsammans med mamma, pappa, Raimo och Bamse. Helt otroligt att bamse bastar han också.
Två korta dagar kvar på lovet, det suger ju lagom mycket. Något som är tusen gånger bättre är att det bara är två dagar kvar tills jag får träffa min fina pojk igen, längtar så jag spricker! Har inte varit ifrån honom såhär länge sen vi blev tillsammans, rätt galet.
Ska se till att dricka upp min 1½ liters colaflaska med vatten innan kvällen är slut också så jag förhoppningsvis slipper migrän anfallet ikväll igen. Har fått lite lagom mycket sol på mig idag, börjar få lite färg. Inte för mycket och inte för lite. Vill ju inte bränna mig så får ju ta det lite lugnt höhö. Ska ta och hoppa in i bastun igen. chiao

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-04-23 20:05:01

sv: ja jag hann tom skriva inlägget med! :D



jag vill med ha bastu !

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-04-23 21:11:22

haha ! ;d

Postat av: LINEJS

Publicerad 2011-04-23 23:58:43

nostalgi, kamrat, nostalgi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela