´

check

Publicerad 2011-04-15 19:57:06 i Allmänt

Äntligen lov, vad säger vi om det mer än att det är underbart.
Har kommit hem från stan nu, stannade kvar efter skolan för att träffa Nelly och Emelie. Vi tog bussen upp till IDK och tog ett gympass, fyfan vad härligt det var! Känner mig stolt och duktig nu.
Nu väntar jag på att mamma kan köpa sig en ny bikini så vi kan börja simma igen, kommer bli kanon när jag väl kommer igång. Nytt liv på G.
Ska snart ta en bastu och fira lovet med bästavän, lovet börjar bra!
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela