´

d-d-död

Publicerad 2011-04-01 17:05:32 i Allmänt

Fytusan vad jag är trött i huvudet, eller i kroppen eller äsch jag vet inte. Har flyttat hela dagen som ni vet. Jag var så trött så jag somnade i soffan när vi skulle bära in typ sängarna och sånt, riktigt skönt dock.
Skulle till LAMhult på fest ikväll egentligen men hade ingenstans att sova så får stanna hemma och tröka istället.. Lite sisådär lamt kanske men vad gör man? Åker dit och tar sista bussen hem vid nio tiden? Ah hinner sätta in foten och sen sticka igen inte okej. Får istället ta min dricka till bastun ikväll med mina kära föräldrar och världens bästa morbror.
Jag är lite tjurig för att jag inte kan festa, ville ju festa.. och umgås med mina fina människor. Vfan då.. Nä inte klaga! Eller, jo förresten.
>fredagendenförstaaprilsugerminballe< Heido!
btw, kanske slänger upp bilder på vad jag köpte igår också.. Men bara kanske. Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela