´

dags för ett inlägg kanske

Publicerad 2011-04-21 13:05:12 i Allmänt

Orkade inte blogga igår, hade bloggtorka som tusan, kan bero på påskvärmen som är!
Åkte in till stan igår med min fina pojk. Träffade Adam och Nelly en stund sen stal jag min sista kyss från victor innan han stack iväg och klippte sig. Adam stack hem och Nelly och jag gick till ungmt och fixade lite.
Åkte hem till mig sen och gjorde räkmacka. Satte på Avatar senare på kvällen, men somnade ifrån den. Idag vaknade jag vid typ tio eller något. Ska snart hoppa in i duschen när Nelly har åkt. Senare sticker jag till henne igen och stannar tills imorgon.
Vill inte inse att Victor åkte till Spanien innan, lite sorgligt faktiskt. Tur att jag har Nelly annars hade jag dött lite.
Vet att du kommer döda mig för den här, men jag älskar dig ändå.
ber om ursäkt för dålig uppdatering.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-04-21 13:58:29

det var på tiden att du blogga.



jättefint jag sitter också :D kanske skulle dragit upp byxorna lite till

Postat av: eeeeeemmy

Publicerad 2011-04-21 15:31:00

käft

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela