´

Fel buss

Publicerad 2011-04-13 09:24:47 i Allmänt

Nedrans otur i mitt tänkande idag. Skulle vara i skolan halv tio och jobba engelska med Felicia. Men jag tog kvart över åtta bussen och var inne kvart i nio, smart jag är ibland. Sitter och jobbar lite på engelska arbetet nu ändå så kanske man får gå tidigare? Man vet ju aldrig.
Sticker till sandsbro när jag slutar sen, eller inte direkt ska träffa nelly och adam först. Sen åker jag dit med victor.
Inte alls okej väder ute idag, sjukt kallt och jag ångrar att jag tog min skinnjacka. Jag hatar kyla, den kan ta sig i dalen!
Ska ta och fortsätta att jobba lite nu. Tycker det var lite kul att det var så många på studietiden idag, både den andra halvan av klassen och halva vår typ, nästan. Rätt många faktiskt coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela