´

hur underbart väder har vi inte?

Publicerad 2011-04-23 12:01:56 i Allmänt

Det är ju inte varje år man kan sitta ute i bikini i April UTAN att frysa! Så sjukt härligt.
Gick och la mig tidigt igår med tanke på att jag fick världens migränanfall. Dog ju lite för att jag inte kunde somna.

Idag ska jag sitta i solen tills en del av släkten kommer hit på middag.
Känner inte alls för att blogga just nu, vädret steker ju så man måste ju passa på!  
Ska smörja in mig med cocosolja sen ska jag sova lite i solen, jag är ju fortfarande trött vafan?
Hörs senare när jag får någonting att blogga om!
haj!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-04-23 12:11:04

sv: ja då gör man ju tandköttet starkare :D



hihi jag är asglad att jag äntligen ska få tatuera mig, kan inte riktigt bestämma vad och vart dock, vill liksom ha allt på en gång...

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-04-23 12:44:26

sv: skulle helst vilja ha en g-klav på foten eller handleden, ett hjärta på höften eller möjligtvis ngn text på fingret det är rätt coolt tycker jag :) men ja man måste ju tänka en gång extra för inte så lätt att ångra sig sen...

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-04-23 13:22:51

sv: det är asfint att ha en tatuering som står för någon man bryr sig om! Har lagt upp lite inspiration på bloggen nu så tycker du kan säga vilken du tycker :D det sista hjärtat av en g-klav och f-klav har jag funderat på länge... den står faktiskt också för mig och min bror för vi är väldigt bra kompisar. g-klaven för jag spelar instrument i g-klav och han spelar i f-klav, om du fattar :)

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-04-23 18:12:39

blir man inte bränd av cocosolja :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela