´

Huvudvärk

Publicerad 2011-04-09 17:24:49 i Allmänt

Nu är jag hemma från la'stada. Träffade Adam och Alan när vi kom in så vi gick och strosade runt på stan lite. Köpte mig ett par nya glajjer för jag fick solen i ögonen hela tiden. Gick till donken och köpte milkshake och pommes, det är fan äkta kärlek!
Gick bort en sväng till sjön och fotade mina två fina vänner Adam och Nelly sen tog jag bussen hem vid kvart över fyra. Nu planerar jag min framtid inom fem minuter typ.. Alltså att gå ner och slänga lite tvätt i källaren sen koka upp vatten och göra te!
Ikväll kommer Victor hit och umgås med mig, äckligt underbart!
Fesk<333333333333333333

Kommentarer

Postat av: eeeeeemmy

Publicerad 2011-04-09 22:01:41

ska min lilla älskling säga ? <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela