´

ljög lite

Publicerad 2011-04-24 00:27:27 i Allmänt

Nu är det såhär att jag råkade ljuga lite innan i förra inlägget. Jag avslutade inte alls min kväll med en bastu. Jag avslutade den hos Ottossons med alkohol! Nu är jag lagom trött och ögonen går i kors, men inte en chans att det är alkoholen som gör så att jag ser dubbelt! Nejnej!
Nu ska jag sova och drömma mig bort. (Nämnde jag att jag drömde om andra avenyn i natt också? Om inte så gjorde jag det nu) Har jag tur drömmer jag om det inatt igen höhö. Självklart är mina närmsta vänner med i drömmarna också vilket blir ännumer underbart.
Tror jag vimlar lite nu, imorgon ska jag sova länge. Känner för det just nu i alla fall! Låter f1 nice!
n00bar lite väl mycket nu känner jag så nu säger jag godnatt! CIAO


Slänger upp en bild på kusin som var och hälsade på idag, bilden lägger jag upp för att nämna att jag numera älskar hans tatueringar!

Egentligen skulle fokusen komma på mjölkpaketet men det blev inte så. Och nu ljög jag igen, men det är ju det som det här inlägget handlar om eller hur? Att ljuga..
Natti

Kommentarer

Postat av: eeeeeemmy

Publicerad 2011-04-24 11:46:30

korvstroganof osv.

Postat av: eeeeeemmy

Publicerad 2011-04-24 11:55:16

kände för det liksom..

Postat av: eeeeeemmy

Publicerad 2011-04-24 12:06:12

ah för du är så jjäölva normal osv eller vadå ? ne precis :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela