´

Oj

Publicerad 2011-04-30 00:04:17 i Allmänt

Efter en ytterligare helg med alkohol och fina människor runt omrking mig så lägger jag mig lite tidigare än alla andra (somnade ju dock lite runt tioslaget förra helgen)

Har umgåts med fina Julia hela kvällen, thank god att hon var där annars hade jag somnat typ. Nä men nästan.
Nu väntar jag på att jag självmant ska slänga igen locket på datan och somna. Huvudvärk igen, vet inte vad det är med mig. Har även haft ont i sidan av magen x antal dagar. Kan det vara njursten tror vi? Äsch det orkar vi inte bry oss om nu.

Hade tänkt kolla på ett avsnitt av andra innan jag somnar, men vet inte riktigt om jag pallar det.
Bloggen stängs ner nu för den här dagen iallafall så vi hörs imorgon!
många kramar från mejs!

By the way, jag vill bara säga att jag har världens bästavän som bryr sig om mig så otroligt mycket. Jag älskar henne så sjukt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela