´

överskattat

Publicerad 2011-04-02 14:35:06 i Allmänt

Att var tjej är fan överskattat, eller inte själva rollen som tjej utan allt det en tjej måste göra för att bli "accepterad"
Menar bara allt det där, raka benen, under armarna, mellan benen, noppa ögonbrynen, täcka finnar etcetc! Man kanske tyckte att det var kul när man hade börjat komma in i puberteten men har man en gång börjat kan man inte sluta eftersom att det bara växer mer och mer haha.. Nä fytusan.
Dessutom är jag ingen höjdare på att noppa mina ögonbryn, jag låter de vara i typ två månader efter jag har noppat dem. Jag pallar liksom inte, och de blir nästan aldrig bra heller.. Wello, det var det jag ville säga, för det är ju så awesome att vi måste göra allt det där :D
Typ första gången jag lyckas få de så jämna!
Peaceeeeut

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela