´

Slappt

Publicerad 2011-04-24 12:08:48 i Allmänt

Idag försökte jag sova ut en stund. har inte sovit längre än till tio hela lovet och det är rätt duktigt tycker jag. Jag kunde inte sova längre än till halv elva, så jag gick ut och åt frukost. Det blåser ute idag också så jag är inte alls sugen på att ligga ute i solen idag. Bestämde mig därför att gå upp och lägga mig igen och kolla på tv och bara slappa näst sista dagen på lovet. Säga vad man vill men idag är jag trött och inte alls sugen på "ute dag"
Bilden talar för sig själv!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2011-04-24 12:51:22

älskar verkligen din header ! (:

glad påsk ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela