´

the best part in my life were when you came

Publicerad 2011-04-17 21:03:14 i Allmänt

Älskar varje gång jag lyckas somna på dagarna och när man inte kan somna på kvällarna bara för att man somnade innan. Jag lyckas alltid med det, måste skärpa till mig.
Kommer vara svårt att sova ikväll, hatar att somna själv det är så lamt. Nästan värre att vakna själv.. Eller nä, det ligger på typ samma nivå. Hade inte varit helt fel att somna bredvid mitt mysmongo eller min myspojk, inte alls fel.

Morgondagens planer..? Första dagen på lovet och jag har ingenting planerat som vanligt. Om det är fint väder ska jag försöka ta mig ut på en springrunda, eller gårunda i alla fall. Men vi alla vet ju att det inte kommer bli av.
Får väl se vad som händer, skulle kanske ta mig i kragen och sola också? Eller jag kanske ska vänta med att börja sola efter undersökningen den 4 maj. Fyfan vad nervös jag kommer att vara över att det ska finnas någon skit.. Vet inte vad jag tar mig till alltså.

Nu ska jag kolla på en film och försöka sova, ta mig upp i vetig tid imorgon också kanske så man inte sover bort hela dagen!
Hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: eeeeeemmy

Publicerad 2011-04-17 21:14:29

den jälva idioten ska ju ba ha ngn jälva fucking kk oh tro jag kommer n'r han vill &ja är en idiot jävel som går på han hela jälva tiden .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela