´

trötter

Publicerad 2011-04-24 13:31:40 i Allmänt

Galet vad trött jag är, höll på att somna två gånger innan. Måste ta mig upp och börja göra mig iordning för middag hos Ottossons klockan tre. Orkar inte göra ett smack idag egentligen. Men om jag vill ha mat så måste jag följa med annars får jag göra någonting att äta själv och det vet vi ju hur det slutar.
Ska hålla tummarna på att Victor kommer hem i hyfsad tid imorgon så jag kan få träffa honom, börjar bli lite väl kinkig nu ingenting är kul liksom.
Nä jag ska inte börja klaga, vet ju att ni inte bryr er ändå ;)
Nä måste upp nu, somnar snart. Somnar jag så hinner jag inte fixa mig och då blir jag tjurig höhö!
Försöker leta efter lite peppmusik så just nu ligger jag och lyssnar på Michael Jackson. Ingen peppig musik utan högtalare så därför ska de också kopplas in nu!
Hörs senare ciao!

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2011-04-24 15:46:37

MJ är bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela