´

Uttråkad till 1000

Publicerad 2011-04-26 21:53:57 i Allmänt

Jag har kollat på 7 avsnitt av andra avenyn. Sa jag att jag äntligen har fått andra säsongen? - Tacka söta Ellen för det!
I snart en timme har jag suttit och uppdaterat på fejjan, bloggen samt bloglovin utan att någonting händer. Hur segt är inte det på en skala från 1-10?
Funderar på att dra igång ytterligare ett avsnitt av andra innan jag ska sova.
Imorgon är det onsdag och jag är ledig som i vanlig ordning och det är helt underbart!
Ska även träffa en väldigt fin vän till mig imorgon, ingen mindre än Ämil, det var ju ett jävla bra tag sen som vi träffades sist. Om det är fint väder imorgon, vilket det säkert är ska jag fan dra med mig själv ut på en promenix med en glass i handen kanske? Eller en kall cola... Kanske besöker Braås skola också, kommer bli smått utslängda därifrån men det får vi ta med en nypa salt typ.
Wellwell, det får bli ett avsnitt till, minst! Hörs imorgon finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela