´

2½ Timmar

Publicerad 2011-08-24 10:59:58 i Allmänt

Sovmorgon och sovmorgon, jag vaknade två och en halv timme innan bussen ska gå. Det är lite mindre än en timme kvar och jag är typ klar.. Lagom surt att jag inte kunde somna om. Men vad gör det.. 

Bussen går kvart i tolv, börjar kvart i ett och vi ska bara in och prata om vad vi ska göra på idrotten eller planera vad vi vill göra under läsåret typ. Kunde likaväl fått va lediga tycker jag. 
Jag har gått i skolan en halv vecka och jag saknar redan mina lediga onsdagar, ledsen för det men vad gör man? 

Kollar på MTV, Brittans låt är på just nu och ehm hur ska jag säga.. Hon är usel på att mima.. Sad but true.
Göra mig klar så jag slipper stressa iväg till bussen. Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela