´

6 saker ni inte visste om mig

Publicerad 2011-08-20 17:45:25 i Allmänt

  • Jag visar ALDRIG mina fötter i onödan. (Fotfobi)
  • Mitt kortaste förhållande varade i endast tre månader.
  • Mitt längsta förhållande (utan uppehåll) varade i ungefär ett år och sex månader.
  • Jag fick nagelsvamp på min tumnagel för någon månad sen så nu behandlar jag den. (Den ser jätte mobbad ut, den har varit ca en cm lång)
  • Jag älskar att få komplimanger men jag blir så generad av att få det, spelar ingen roll om vad jag får komplimanger av. (Mamma brukar skryta med hennes bakgrundsbild på sin telefon, folk brukar säga att jag ser ut som en modell.. Skämmigt men kul!

  • Jag har alltid velat ha en lillasyster, men har aldrig sagt något till mina föräldrar om det. (Älskar att bara va två barn i familjen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela