´

artonårskalas och "täppt i halsen"

Publicerad 2011-08-10 12:26:54 i Allmänt

Natten går inte beskriva mer än hemsk, hemsk och lite mer hemsk.
  • För det första låg jag uppe vid datorn alldeles för länge. Att kolla på andra avenyn till klockan tre och bli helt inne i det mitt i natten är inte det bästa för mig att göra. 

  • För det andra somnade jag inte fören klockan halv fem, gick upp igen halv sju för att gå på toa och jag var inte trött. 

  • Och för det tredje var min hals torr och jävlig, kunde inte svälja mitt saliv fören jag fick panik av att jag inte kunde släppa in luften i mina lungor.

    Morsan skrek på mig vid tolv " upp nu klockan är mycket" Mycket? Sen när har det hindrat mig att sova längre än till tolv.. Men sagt och gjort, jag gick upp och gjorde te till halsen.
Ye, jag har blivit lite hes, trist nog så går det över under dagen. Älskar hesa röster, that's sexy.. På en del då..
Nä hoppa in i duschen och börja fixa mig lite, ah alltså inte i duschen men ni fattar.
Bjuder på en söt bild på mig från idag, hairpanic
Mm, ah min arm såg lite brun ut så. Sen orkade jag inte tvätta bort sminket heller så är lite black under my eyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela