´

Bakis? Nejdå

Publicerad 2011-08-06 11:40:02 i Allmänt

Galet trevlig kväll var det igår. 
  • Åkte in till stan för att träffa min kära vän Felica och Robert såklart. Började med att kissa, intressant? Nä men alla fall. Det är ju detaljerna som är viktigast. Skämt och sido.


  • Vi vandrade vidare och lyssnade på Ulrik Munther, söt kille dedär och väldigt duktig. 


  • Stötte på några gamla kompisar, snackade lite och hade allmänt trevligt. Träffade ännu en (äldre) gammal kompis som jag inte träffat på ca 3-4 år. 


  • Kvällens känslor blev väldigt blandade, mådde både bra och dåligt. Inte dåligt pga alkoholen utan av andra själ. Detaljerna kanske inte var så viktiga trots allt. 


  • Min mobil fick spatt och började bli helt cp, kunde varken ringa eller smsa, folk kunde inte smsa mig eller ringa mig. Fick smsen väldigt sent om dom nu skickade något. Något mer att tillägga? 


  • Ja, min ring fastnade på mitt finger så jag fick knippsa av ringen och fick ett väldigt svullet finger på köpet. Sov med ringen på för att jag inte var hemma.


  • Gick även med handen uppe i luften för jag blev tillsagd av polisen att göra det för dom hade ingen tång eller såg med sig..

  • Folk tyckte jag såg allmänt dum ut. 

    Kvällen var väldigt trevlig trots de dåliga sakerna. Rest in peace min älskade ring.. Nu ska jag borsta tänderna!
Jag älskar dig till tusen min kära vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela