´

Cykling.

Publicerad 2011-08-31 21:12:49 i Allmänt

Så.. Jag tog mig ur, upp från sängen. Jag drog på mig kläderna som jag inte orkade ha kvar på kroppen när jag skulle ligga i sängen. Eller, inte samma kläder.. Jag drog på min onepiece.. Tog mig ut.. Upp på cyklen och cyklade till stallet där jag fick stå helt ensam och vilsen för att en viss Nelly inte svarade på sms eller mina samtal. Jag blev rädd där ett tag, typ att jag hade kommit fel.. Jag har rört på mig idag alla fall! Känner mig jätte duktig! Och den förbannade backen.. Usch för att cykla upp för den. 

Ska kolla på film nu hade jag tänk. Good luck chuck, vem har inte sett den? Jag har sett den.. tusentals gånger!
Hörs imorgon, eller något! Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela