´

första klar, två kvar

Publicerad 2011-08-19 21:21:12 i Allmänt

Kollade klart på första säsongen av avenyn nyss, började på andra säsongen innan. Helt sjukt att sista avsnittet i första är en timme långt. Ska kolla klart på tredje avsnittet från andra säsongen nu. Hann inte kolla klart på det innan fören jag skulle äta, sen började Bambi på tv så jag kollade på den istället hihi. Sick att dom har ändrat rösterna i Bambi, inte ens replikerna är samma.. Illa! Men det blir väl så när kvalliten på så gamla filmer blir så dålig så ljudet knappt hörs ;) 

Måste försöka komma på någonting att göra imorgon, kan inte va ensam imorgon när det är sista helgen innan skolan. Suckkkk. Vårat schema sög by the way.

Kommentarer

Postat av: MAHIILDAS

Publicerad 2011-08-20 10:16:36

Åh, tack så jättemycket ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela