´

hehehelg

Publicerad 2011-08-26 17:33:54 i Allmänt

Jag fick en hemsk känsla i bussen hem idag. Satt och vilade ögonen lite, ville somna faktiskt så att tiden skulle gå fortfare. Tror jag för första gången märkte att jag somnade, eller det var något som hände.. Sjukt creepy var det iallafall. 

Hade så otroligt tråkigt på lektionerna idag, till och med rasterna var sega idag. När jag hade rast ville jag börja lektionen och tvärt om. Knepigt. 

Bad mamma att göra potatisgratäng och kött på grillen idag, så sjukt sugen blev jag på det i skolan så det får bli det idag! Gottis.
Äntligen helg.. Segaste veckan på länge usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela