´

idrott. Onödig bussresa

Publicerad 2011-08-31 17:51:33 i Allmänt

Jag tycker att det känns riktigt stabilt och nödvändigt att åka in till skolan vid kvart i tolv, komma in vid halv ett. Börja lektionen vid halv två och sluta klockan kvart i tre. Verkligen nödvändigt. Tog 16.15 bussen hem, träffade bästavän en timme innan jag åkte hem. Satt utanför ica och drack läsk och åt lite godis, eller jag åt två bitar.. Men godis som godis. Nu vill hon att jag ska cykla till stallet med henne, är jag lat eller orkar jag det idag? Ingen aning faktiskt. 

Hade trots allt kul på idrotten, claes blev tagen på snoppen av.. någon? Värt att nämna, för det lät så kul när han sa det " Någon tog mig på snoppen" haha.. Ah nä. Men jag väntar på svar från Nelly men hon e seg så får se om jag cyklar och möter henne eller inte ._.! Min hals dör lite! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela