´

Ingen nattmänniska

Publicerad 2011-08-15 09:20:55 i Allmänt

Jag sover aldrig på nätterna längre, eller klart jag sover men jag somnar inte fören mellan 1-3. Igår somnade jag runt två tror jag och jag vaknade första gången vid halv sju idag. Somnade om efter många om och men och vakade två timmar senare. Jag var inte lika pigg då som jag var vid halv sju kan jag ju säga. Men jag drog mig upp och nu är jag snart redo för att ta cykeln och cykla ner till fotbollen och börja leka! 

Kläderna är pådragna, fick ta tights under idag för att det regnade!? Det kan ju inte regna idag liksom. Tur att vi bestämde igår att vi skulle va på hyllan så vi blir av med lite fler mygg i år. 

Måste hinna ner och äta innan jag sticker, ni kanske får ett snabbt inlägg när jag kommer hem sen om jag hinner! Puss
Vårat snygga ställ, fick inga strumpor så jag fick bryta matchningen med ett par röda.. MEN vi fick en vattenflaska som var gul? Matchade inte heller så bra så vafan ;) Men visst passar jag i blått? IRONIIII hejdå gott folk hoppas ni sover gott ni som fortfarande är hemma och är lediga, ni andra ha en bra jobbdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela