´

Last day

Publicerad 2011-08-18 22:05:56 i Allmänt

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova. Nä inte sova för jag är inte trött, så somnar väl kanske om några timmar. Sov ju trots allt innan. Somnade ifrån stackars coffe igen när vi smsade.. Tycker lite synd om honom. Anyway, ska kolla på några avsnitt av andra innan jag sover.
Vi var borta hos mormor och uffa innan och drack lite kaffe och pratade, fick springa bort igen nyss och lämna lite mjölk till dom. Känner mig snäll ibland. 

Känns hemskt att sommarlovet närmar sitt slut också, imorgon är sista sommarlovsdagen och sista jobbdagen.. Vill inte börja skolan riktigt än. Några veckor till vill jag va ledig. 

Btw, nämnde jag att vi redan har bokat ny tid till tranemo? Åker dit igen i oktober någon gång. Kallt men kul och mysigt, blir nästan lite väderkåt när jag tänker på alla förhoppningsvis färgglada löv som kommer ligga på marken. Ha mysiga koftor och kängor på sig.. Ååh, hösten och jag är nog bästavänner ibland!
Åh, jag älskar hösten! Några bilder som är tagna av mig, den sista på mig är från åttan eller något, tagen av en kompis! Min gamla jacka var så mysig!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-08-18 23:09:47

sv: vet inte, jag gick in på youtube och så stog det så...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela