´

Måleri

Publicerad 2011-08-21 20:29:52 i Allmänt

Åkte in tidigt till stan idag. Har varit så jävla spänt. 
Suttit i barnrummet och målat väggen hela dagen, blev klara idag och det blev så jävla bra! Någon bild kommer säkert komma upp här när jag får tillgång till dom. Har en bild på mobilen men kan inte koppla den till datorn så det får va.

Har just duschat, bad mamma att stryka min skjorta (Fint ska de va!) Ska klä på mig lite kläder. Ner och se om det finns något att tugga på sen lägga mig och måla naglarna och fixa ögonbrynen lite.. Såg att dom blivit lite ojämna!
Ska sova sen efter det.. Försöka iallafall, skola imorgon ju. Ser verkligen fram emot det. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela