´

När hela familjen sover

Publicerad 2011-08-07 12:56:20 i Allmänt

Jag märker direkt att det här blir en trist dag. Mamma och pappa ligger fortfarande i sängen efter festandet igår och klockan är kvart i ett. Jag hatar när hela familjen ligger i sängen, det blir ingenting gjort och dels ingen riktig mat.
Låg uppe och kollade på några avsnitt av andra avenyn igår. Ska börja kolla på tionde avsnittet av första säsongen sen. Även om jag har sett det innan så glömmer man bort. Därför måste man kolla igen.
Jag känner att jag vill ha någonting att göra, men vad? Förslag? Nä trodde väl det. Jag får helt enkelt leka med mig själv och göra det bästa av situationen, eller bara ta dagen som den kommer.
Hoppas ni har det lite mer att göra! Inte länge kvar till skolan börjar heller, eller tills ni börjar jobba.. Usch och fy!
Jag vill tillbaka till Tunisien, eller komma utomlands och slippa den svenska sommaren.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-08-07 15:46:12

Din mor och far ska in hit idag, så följ med dem vettja så har du nåt att göra iallafall! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela