´

Över och under dun

Publicerad 2011-08-26 23:59:28 i Allmänt

Gick ut en sväng och träffade Emil vid nio tiden. Kom in halv tolv, två och en halv timmes prat och massa skratt. En hel del "Din mamma" skämt som jag sorgligt nog har börjat med oerhört mycket nu? Varför undrar ju jag då.. En gång och man blir fast på ett ungefär. Mitt bebisfett på magen kommer få x antal nya blåmärken efter alla nypningar jag har fått, förstår inte varför vi alltid slåss när vi träffas. 

Ögonlocken börjar dra ihop sig nu och klockan är inte tolv än. Fick iallafall en bra promenad tills vi gick till millis och satte oss där medan Emil tjockade sig med pizza. Tycker det var starkt av mig att jag sa nej till pizza.. Blev dock vääääldigt sugen på äppeljuice.. Åh, äppeljuice.. Bättre än cola, helt klart. 

Ligger just nu i sängen med mitt nya duntäcke och mina nya dunkuddar, så mysigt och fluffigt. 
Hela rummet luktar mintkrokant gottis. Ska nog släcka ner ögonen nu det är ju en dag imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela