´

överhettad

Publicerad 2011-08-08 12:48:46 i Allmänt

Datorn blev överhettad igårkväll, den började brumma som fan, det gick inte att stänga av den på vanligtvis heller så jag fick ta till drastiska åtgärder.
Somnade med tvn på också, orkade inte gå upp och stänga av den så det fick vara.
Idag vaknade jag med helt igentäppt näsa, slöa ögon, huvudvärk och lite sånt mys. Jag minns inte när jag hade en riktig förkylning senast. Jag vill i allafall bli frisk nu. Ska väl ligga i sängen, helt ensam hela dagen. Känns jävla bra att sluta sommarlovet på det här viset. (nu kom jag på att jag var ju sjuk hela sportlovet..) ja, det var jobbigt när vi sprang runt på bodaborg haha.
Ska försöka göra något idag, vill inte ligga i sängen och slösa bort hela dagen, men om jag inte kommer på något att göra så kan jag likaväl göra det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela