´

riktigt höstväder.

Publicerad 2011-08-27 20:18:43 i Allmänt

Solen värmde på som attan idag. Men nu har höstvädret kommit fram, det märks så fort. Höstvädret kan inte riktigt bestämma om det ska va fint eller inte.
Mitt huvud är som vädret, det vet inte riktigt om det ska göra ont eller inte. Ibland kommer det sånna jävla attacker..
Har iallafall umgåtts med Christoffer hela dagen, mega mysigt. Helt sjukt att jag inte har ett dugg att blogga om? Jobbigt läge, ska kolla på andra avenyn och sova sen.. 
Min TVdosa är helt ur funktion. Jag kan inte göra någonting med ljudet? Kan inte höja, inte sänka inte ens stänga av det helt. Sjukt knasigt. Ska knäcka en cider tror jag. Då somnar jag gott sen förmodligen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-28 00:45:12

Tv <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela