´

SÅ JÄVLA STABILT SÅ DET FINNS INTE

Publicerad 2011-08-23 16:42:43 i Allmänt

Humöret kommer från alla olika håll och kanter, bra humör, dåligt humör, ledset humör och ah, alla olika sorters..
Hade jag aldrig sett "...." från början så hade jag varit på topp humör. Känns ju stabilt att det blir så. 
Det har varit jobbigt väder hela dagen, kallt, varmt, kallt, varmt. När jag kommer hem får jag reda på att jag inte har några tvkanaler på mitt rum för att någon jävla elektriker var här och kollade på våran elmätare, det visade sig att min parabolsladd eller något var så varm så den hade slagit ut elmätaren? Kunde dels börja brinna när som helst, och det känns också jävligt stabilt.

Somnade i skolan, eller nästan. Blev piggare så kommer säkert inte somna ikväll. Mitt tillval i skolan - rörligbild, visade sig vara SKIT tråkigt. Har redan fått första "läxan" inget stort men jag stör mig på läraren som inte ens kan förklara uppgiften normalt?  

Dom visar bara repriser på tv också. Alltså, ingenting stämmer överrens i mitt liv idag känner jag. 

Det kommer bli riktigt jävla skönt med sovmorgon imon alltså..

Kommentarer

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2011-08-23 17:16:34

sv: åh jag börjar högskolan imorgon å är super pirrig :o



Men konstigt de där med kommentaren, för när jag kollar så syns bilden å de är fler som sagt att de inte syns, ska försöka fixa de så fort jag förstått hur man gör :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela