´

Sovmorgon

Publicerad 2011-08-30 12:28:44 i Allmänt

Ja, tisdag. Jag som ville vakna upp med helg, typ lördag. Jag önskar att jag hade en dubbelgångare, en som inte hade haft någonting emot skolan eller sånt tråkigt. Hur perfekt hade inte det varit? En smart dubbelgångare skulle det vara också men ingen som skulle överglänsa mig förstås. 

Är hemma idag iallafall. Vaknade med ont i magen, kände inte för att åka in till skolan sen ta bussen hem lika fort för att magen är kaos. Så jag bad mamma sjukanmäla mig. Tackar för det, tog sovmorgon istället. 

Har sovmorgon imorgon också, börjar halv två. Slutar kvart i fyra, ja men okej. Hoppas jag hinner med kvart över fyra bussen hem bara. Ner och ta någinting att äta.. Finns inte så mycket gott så får vä se..

Kommentarer

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2011-08-30 18:11:50

sv: åh haha. Jag känner mig super kort utan klackar åså älskar jag att handla klackar :)

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2011-08-30 18:17:05

sv: ja jag känner mig också mer frech med klackar :) Jag är ca 160 :) du då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela