´

Amanda och jag

Publicerad 2011-12-04 18:43:43 i Allmänt

Hallå äller. Jag gav upp på naturen och umgicks med Amanda istället, vi låg och lekte med pruttlera och gjorde henne till en gris. Hon blev söt. 
Tog oss ut i ovädret, hem till henne, ner till ica och vidare till millis sen gick jag hem igen. Åt smörgåstårta när jag kom hem som mamma hade gjort. 

Har just duschat så ska klä på mig och gå ner till mamma och pappa för att kolla på film.

Ska ta med mig datorn ner och försöka göra klart min engelska. Bara två veckor och två dagar kvar till ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela