´

And I was like baby baby baby oooo

Publicerad 2011-12-22 14:19:37 i Allmänt

Hur fick jag Justin Bieber låten på huvudet nu då? Ingen aning, tänkte väl lite mycket på min babe som just åkte hem. 
Ska ta och slå in mina två julklappar som jag har kvar, skulle bara haft en kvar men min hund tyckte min ena julklapp luktade gott med tanke på att han älskar citron..  

Såg Harry Potter halvblods prinsen igår, den var rätt seg för jag fattade inte ett smack.  
Pojken min somnade rätt snart efter filmen, jag somnade förstås efter honom som vanligt. Vaknade tidigt också, eller rätt tidigt. 

Skulle egentligen åkt till stan idag för att äta med mamma och pappa. Men mamma ringde mig och sa att jag inte kunde komma in eftersom hela bilen var fullproppad med mat och julklappar så stannade hemma. Orkade dessutom inte ta bussen in och betala 30 spänn bara för att få äta och sen åka hem igen. 

Ska slå in paket till svägerskan och mor min nu! Vet dock inte om jag vågar ställa ner mammas paket om hunden blir sugen på citron igen.. Rackarns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela