´

LE och nicka, det funkar jämt.

Publicerad 2011-12-15 10:56:33 i Allmänt

Tog frukost vid halv tio. Jag har redan fått nog av att läsa engelskaboken jag håller på med.. "Being there" försökte hitta ljudboken men den fanns inte så tvingas till att läsa skiten.  
Satt alla fall och käkade frukost med Sammy, Hanna, Emelie och Ellenbellen, en rolig och rätt skön frulle.  
Att man kan bli så blåst ändå efter så lång tid haha, pinsamt..  

Fick reda på att vi inte får kolla på fotbollsturneringen imorgon somn JB har, hur tattigt är inte det? Istället ska vi till VIDA arena på rundvandring?! Jag säger bara 3 ord - jag stannar hemma. Ber mamma sjukanmäla mig, jag sa det till min lärare och hon höll med mig om att det var onödigt att gå dit. Såg ju fram emot att sitta och mysa på läktaren tillsammans med mina flickor! Men vad gör man? 

Ska fota Mattias och Ellen nu vid elva, galet så fina dom är ihop!

Två bilder från förra årets turnering.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-12-15 12:08:38

varför är du inte med detta året då ? :)

Postat av: eliin

Publicerad 2011-12-15 20:46:06

Vi ska tydligen också dit men läraren sa att det skulle vara i typ en och en halvtimme ... så det känns väldans onödigt :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela