´

Natur, natur och åter natur

Publicerad 2011-12-13 16:35:20 i Allmänt

Fyfan vilket jävla arbete det är.. Har tagit mig flera timmar, och jag är trött på det. 

Jag gick hem tidigare idag, såg ingen direkt mening med att vara kvar på fotolektionen eftersom att vi inte gjorde något viktigt mer än att skriva ut bilder... 
Tog tio över två bussen hem vilket ledde till att jag fick mysa lite också! Träffade nämnligen Christoffer och Nellybus på bussen! Så fina så! 

Har precis jobbat med natur arbetet, nu är det fanta mig inte mycket kvar! Jag ska oavsett omstäningheter bli klar med skiten ikväll.. Vill ha mitt betyg på fredag så det är väl bäst så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela