´

Pa1

Publicerad 2011-12-03 18:22:54 i Allmänt

Pojken min har åkt hem så sitter och dricker te och äter pepparkakor i min ensamhet. Ska ta mig en dusch snart, skönt att allt är klart. Jag ska lägga upp en bild så snart som möjligt! 
Jag lovade mig själv att jag skulle plugga och fixa mina saker som jag har efter mig men det kanske får bli imorgon.. Trots allt söndag imorgon. 

Igårkväll låg vi och kollade på Paranormal Activity, haha Christoffer var lite rädd faktiskt.. Okej jag vågade knappt gå på toa efter filmen och vi somnade med lampan tänd haha! Försökte få honom till att kolla på andra filmen också men han ville inte, men jag ska lyckas någon gång. 

Många skrev på facebook innan att det snöade, bullshit det regnar så det står härliga till! 



Kom just på att jag inte uppdaterade något igår.. Ledsen för det heh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela