´

Renoveringstiden

Publicerad 2011-12-03 18:41:17 i Allmänt

Snart har vi renoverat och fixat klart alla rum i hela huset. Badrummet blev klar i minsta detalj idag. Jag invigde duschen igår och ni kan ju ana hur härligt det var!? Att ha bastat nästan varje varannan dag (kan man säga så..?) Skitsamma men det var en sån sjukt skön känsla att kunna stå upp i duschen och få rinnande varmt rent vatten över hela kroppen, lätt att tvätta sig osv. Kärlek. 

Före:

Efter:


Väldigt mycket okej att ha ett finfint badrum! 
Ändrat om på rummet har jag gjort också. 

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-12-03 20:42:03

nu kan man inte kolla på tv där...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela