´

Tänkte vara duktig

Publicerad 2011-12-04 12:06:49 i Allmänt

Jag vaknade tusentals gånger innan jag gick upp idag. Jag ville verkligen ligga kvar i sängen och sova vidare men jag visste att jag hade väldigt mycket med skolan att göra så jag slängde mig själv upp i sängen så jag satte mig. Jag säger som nelly "Hur fan gör du så att du orkar sätta dig upp.." jag vet inte, jag bara gör det.
Nu när jag väl har fått tillbaka internet så ska jag sätta igång med plugget. Glömde lämna in min engelska förra veckan, eller jag rättare sagt visste inte att den skulle lämnas in då. Jag har även naturläxa som skulle lämnats in i fredags men jag visste inte att vi hade fått den. Väldans vad man missar mycket för att man är hemma en vecka. Sen har jag natur prov nästa vecka, vilket betyder att jag måste plugga till det också. Men sen är det lugnt med naturen, sista lektionen på fredag LOVELYY!
Dags att sätta igång, annars får jag inget gjort idag. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela