´

Trötter

Publicerad 2011-12-26 16:19:57 i Allmänt

Känns ju rätt bra att jag fortfarande ligger i sängen. Jag har så tråkigt och det blev inte av att jag gick ut på promenad. Gick istället ut och träffade Amanda och fick min julklapp haha! Så söt är hon som köpte godis åt mig!  

Har i alla fall duschat och oj så skönt det var! Jag ser ingen mening med att gå upp ur sängen eftersom att hela familjen ligger i sängen idag så vad ska jag göra uppe..? Blev lite trätt så kanske sover en stund, kanske blir pigg så får se. Äsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela