´

Vilken natt

Publicerad 2011-12-25 12:03:52 i Allmänt

Känslan som uppstår när pappa frågade om jag var och duschade när han var på övervåningen när jag faktiskt låg och sov... Citerar " Ja visst kan vi ha spöken men måste dom duscha?" - Pappa. 
" Vi lär få en jävla vattenräkning om spöket ska börja duscha också"- Mamma. 
"Dom får gärna duscha men inte när vi är hemma" - Pappa. 

Dom mobbar mig över spöket väldigt snällt! 

Sov skönt inatt förutom alla tusen gånger jag vaknade. Somnade ifrån Christoffer som jag smsade med, stackare.  
Har inte en enda plan för idag, ska sitta hemma och ruttna lite. Skönt med lov men fan vad tråkigt det är.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-12-25 12:43:55

hahahhaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela