´

galet underbart

Publicerad 2011-02-28 20:41:31 i Allmänt

Jag får rysningar igenom hela förbannade kroppen, gud vad underbart.

Jag ligger i sängen och tjockar mig med popcorn, och snacka om att jag har kärnskal i tänderna, eller emellan.
Mitt te är slut, lamt för jag börjar bli törstig.
Jag ligger och tänker, myser mig även in i tankarna hihi. Jag tror fan jag börjar bli galen, på ett bra sätt.
Det pirrar som fan i min mage och jag vet knappt varför haha. Nä fy, nu ska jag äta upp resten av popcornen och hämta någonting att dricka..
Det här är helt jävla galet, wonderful! 
Bjuder på fin konstnärlig bild från i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela