´

I Rottne

Publicerad 2011-02-19 14:56:17 i Allmänt

Just nu befinner jag mig i Rottne hos Nelly. Tog bussen klockan 12.40 med Marcus och Victor.
Igår var Adam, Victor, Marcus, Nelly och Rebecca hemma hos mig och bastade, åt pizza, pratade och kollade på tv. Riktigt mysigt var det, kul att börja umgås med nytt folk också för den delen.
Nelly och jag räknade ut innan hur många som kanske kommer på vår fest och jag tror vi fick ihop det till ca 34 pers men med tanke på att vi inte har frågat runt om alla vi frågat ska komma så vet vi ju inte exakt, men det skulle vara lite kul faktiskt. 

Vi mätte oss nyss också, jag är faktiskt 168 cm! Snart en och 170 då ju haha. 

Vi ska snart ta oss ut i det fina vädret på en promenix lite mysigt är det ju faktiskt. Bara prata på om allt och ingenting. Ja, det gillas.

Måste ta och kolla upp lite om nästa fredag.. Ja, hejdå! :)

Kommentarer

Postat av: Emelie Franzen

Publicerad 2011-02-19 17:09:15

Du blir nog aldrig 170 stumpan ;) 168 var jag när jag gick i 7an! Haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela