´

ingen rubrik, fick bli dagens rubrik som slutade med en rubrik trots allt

Publicerad 2011-02-01 11:20:36 i Allmänt

Åh vad jag älskar att vara ledig!! Man kan liksom sova ut utan att känna sig dum, för det är väl det man gör på lediga dagar, sover ut? Jag gör det i alla fall.
Fast idag vaknade jag lite tidigare än beräknat, klockan tio. Men det var rätt okej ändå. Rebecca ville att jag skulle komma bort och färga hennes hår men jag liksom orkade inte göra det nu och hon ville få det gjort så hon bad Emma istället.
Jag är fortfarande trött, men inte trött så jag vill sova tror jag. Ögonen liksom gör ont för att jag är trött eller något jag vet inte.
Hur ser dagens schema ut? Det är absolut helt tomt på listan, tror bara jag ska sysselsätta mig med sånna där roliga saker, typ fotografering eller något. Måste ju ta vara på dagen och göra någonting vettigt av den! Kanske skulle ta och träna? Det gör jag sen i så fall, efter mamma och pappa har varit hemma på lunch. Ja, det låter som en bra ide tycker jag.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-02-01 13:21:52

hähä jag vet :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela