´

kör en nelly

Publicerad 2011-02-19 11:26:59 i Allmänt

"Dan före dopparedagen" haha suck. Snacka om att ha överskottsenergi på morgonen.
Gick och la oss vid typ halv tre igår, stod och skrattade åt Marcus som var alldeles för övertrött moha.
Somnade nästan direkt men det kändes som att vi hade somnat precis när mamma kom in och härjade med oss klockan fem halv sex? hon snubblade över min väska, jag hoppades bara på att datorn mådde bra.. 
Hon var tvungen att gå in och kolla vilka som sov i Timmys rum också, och det var Victor och Marcus som sov där. Tror hon väkte dom också fyfan vad pinsamt. 

Vaknade idag av att nelly skulle ha sin mobil och att hon tvunget skulle äta. Så vi skulle in och hoppa på killarna men Nelly kunde inte öppna dörren så dom hann vakna. suck.
Snart smiter jag till Rottne och sover där, wihu tagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela