´

När det kommer en älskare

Publicerad 2011-02-18 12:27:51 i Allmänt

Usch och fy för svenska och engelska. Men som sagt så är det ju sista lektionen innan lovet så man får väl stå ut antar jag. 
Jag sitter och skriver en bok recension på en bok som jag inte ens har läst ut, det är inte bland det lättaste måste jag ju säga, men vad vet läraren om det om hon inte har läst boken..? Dessutom visste jag inte att jag skulle skriva en recension på boken när jag läste den så det får vara som det är. Thank God för internet!

Måste försöka komma på minst en och en halv sida att skriva om.


Jag ångrar att jag inte läste ut den helt för det verkar som att allt bra hände på slutet när man läser alla andras recensioner.. nedrans!

Kommentarer

Postat av: elinborensved

Publicerad 2011-02-18 12:32:36

sv: ögonbrynen blir skillnad, men inte fransarna så mke :) hiih <3

Postat av: elin borensved

Publicerad 2011-02-18 14:37:15

sv: hehe fast jag målar mina ögonbry när jag har smink. annars var mina ögonbryn blonda innan jag färgade dom XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela